نوشته شده توسط : worldmarketing

رقابت بین رستوران ها شدید است و برای موفقیت باید همه تلاش خود را بکنید. ما با 25 ایده و استراتژی بازاریابی در رستوران به شما کمک می کنیم که نوید می دهد به شما در بهبود تجارت و جلب توجه شکم در همه جا کمک کند!

توجه: اگر به دنبال استراتژی های بازاریابی رستوران خاص COVID-19 هستید ، به اینجا مراجعه کنید.

تبلیغات رستوران
1. عکسهای فودی
اگر تا به حال وارد اینستاگرام شده باشید ، می فهمید که پورنو غذایی زنده و سالم است.

مسلماً بهترین روش برای تبلیغات آنلاین رستوران شما ، عکس های با کیفیت بالا و القا کننده ی ولز است. این روزها مطالب بصری به صورت آنلاین مورد تقاضا قرار گرفته است و داشتن عکسهایی با ظاهر زیبا در وب سایت و رسانه های اجتماعی مختلف برای ترسیم چشم های گرسنه ضروری است.

بازاریابی رستوران
یک حرفه ای را برای گرفتن چند عکس درجه یک در نظر بگیرید یا سبک DIY را با تلفن هوشمند خود امتحان کنید. هشدار داده شود - گرفتن عکس های غذایی بسیار عالی می تواند سخت تر از آنچه به نظر می رسد ، زیرا نور اغلب یک عامل اصلی است. در مورد گرفتن عکسهای غذایی A + خودتان در این مقاله Gizmodo بیشتر بدانید. در این پست Udemy نیز توصیه های خوبی ارائه شده است. ما ایده های بیشتری برای رونق کسب و کار شما در اینجا داریم.

2. برنامه های وفاداری
همکاری با برنامه های غذایی آنلاین قطعاً باید به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی رستوران شما مورد توجه قرار گیرد. مشارکت با برنامه های آنلاین بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا از طریق برنامه های گیمیفیکیشن و وفاداری به مشتری ، که به بازدیدکنندگان یک بار خرید یا تخفیف رایگان برای بازدید تعداد معینی از بارها ارائه می دهد ، رستوران خود را بررسی کنند.

برنامه های وفاداری رستوران
برنامه های معروف غذایی که برنامه های وفاداری یکپارچه را ارائه می دهند عبارتند از:

شکم
سطح بالا
بلوک های وفادار
پرکا
شما همچنین می توانید آن را به مدرسه قدیمی بزنید و کارت های پانچ را پخش کنید. آنها به خوبی برنامه ها جالب نیستند ، اما هنوز نشان می دهد که شما برای مشتریان ارزش قائل هستید و از وفاداری آنها قدردانی می کنید!

به ایده های بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای رایگان ما را برای 69 ایده خلاق بازاریابی برای رونق کسب و کار خود در اینجا بارگیری کنید!
3. Yelp
Yelp از قدرت فوق العاده ای در صنعت رستوران داری برخوردار است و داشتن پشتوانه ای قوی از نظرات مثبت Yelp مانند داشتن یک دسته از غازهای طلایی است - بررسی های Yelp می تواند شگفتی هایی برای تجارت شما ایجاد کند. من یک کل پست وبلاگ نوشتم که به شما کمک می کند تا نظرات Yelp بیشتری دریافت کنید ، بنابراین در اوقات فراغت آن را مطالعه کنید.

مهمترین نکته ای که باید در مورد Yelp بدانید این است که افراد می توانند شما را بازبینی کنند و حتی اگر حساب کاربری را راه اندازی نکنید. به همین دلیل ، شما به عنوان صاحب رستوران باید کاملاً فعال باشید و حساب Yelp خود را بپوشانید تا به جای اینکه علیه شما باشد ، برای شما مفید باشد.

این به این معنی است که هرچه بیشتر جزئیات اضافه کنید ، مانند:

عکس ها ، و بسیاری از تصاویر
ساعات فروشگاه
محل
منو
حدود قیمت
Wi-Fi / صندلی در فضای باز / پارکینگ / و غیره
تمام تلاش خود را به کار ببرید تا جزئیات Yelp را اضافه کنید.

نکته مهم دیگری که باید در مورد Yelp به خاطر بسپارید نحوه مدیریت بازخورد است. بسیار جالب است که از Yelpers برای بررسی خود ، مثبت یا منفی ، تشکر می کنیم.

اگر بازخورد منفی گرفتید ، همیشه با روشی مودبانه و حرفه ای پاسخ دهید. من یک بخش کامل در راهنمای کامل پست Yelp دارم که در مورد چگونگی مدیریت نظرات منفی است ، اما نسخه خلاصه این است که همیشه میزبان بخشنده را بازی کنید.

اگر به طور منفی به نقد منفی پاسخ می دهید ، از بازپرس برای بازخورد تشکر می کنید ، برای این حادثه عذرخواهی می کنید و قول می دهید که در آینده بهبود یابد. همچنین ممکن است بخواهید برای اطلاعات بیشتر در مورد هرگونه اتفاق منفی ، به طور خصوصی با بازپرس تماس بگیرید. برخی از صاحبان مشاغل پیشنهاد می کنند کارت های هدیه را برای یلپرهایی که کمتر از تجربه های مطلوبی داشته اند ارسال کنند ، به این امید که آنها را برای یک فرصت دوباره درب منزل بازگردانند. من این کار را به نفع بسیاری از مشاغل دیده ام ، زیرا بازرسان غالباً از ملاحظات نشان داده شده اظهار تملق می کنند و در انتقاد خود سخاوتمندانه تر می دانند که صاحب رستوران برای نظر خود ارزش قائل است و برای بهبود آن سخت تلاش می کند.

4. حساب + Google خود را تنظیم کنید
تنظیم حساب Google+ رستوران شما به همان اندازه تنظیم حساب Yelp مهم است (هک ، شاید حتی مهم تر). به همین دلیل است:

وقتی در Google یک شغل را جستجو می کنید ، نمودار دانش Google اطلاعات کسب و کار را در نوار کناری ارائه می دهد. نمودار دانش Google ، بخش عمده ای از اطلاعات خود را از + Google جمع آوری می کند ، بنابراین راه اندازی کسب و کار شما در + Google یک پاداش بزرگ است ، زیرا نمایش رستوران شما از طریق نمودار دانش Google امکان جستجوی املاک بیشتر (به صورت رایگان) را فراهم می کند!

نکات بازاریابی رستوران
همچنین بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا شما را در + Google بازبینی کنند ، زیرا Knowledge Graph دوست دارد نظرات کاربران Google را جمع کند.

5. تبلیغات با هدف جغرافیایی
برای اکثر رستوران ها ، محلی نام بازی است. بیشتر افراد به دنبال غذاهای مناسب در نزدیکی خانه هستند و شما با سرمایه گذاری در تبلیغات هدفمند جغرافیایی بیشترین ارزش را در تلاش برای بازاریابی آنلاین خواهید گرفت. تبلیغات با هدف گذاری جغرافیایی به شما کمک می کند تا صرفه جویی کنید ، و اطمینان حاصل کنید که فقط کاربران در برخی از شهرها یا در شعاع خاصی تبلیغات شما را مشاهده می کنند (با حذف کلیک های غیر مرتبط ، که هزینه های بالایی برای شما دارد).





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: